konkursy

Kto otrzyma książkę?

6/12/2016

Moi Drodzy, pewnie czekacie już z niecierpliwością na ogłoszenie wyników, więc dzisiejszy wpis będzie bez owijania w bawełnę.
Wszystkie Wasze komentarze były bardzo kreatywne i okazało się być dla mnie niemożliwością wybranie jednej jedynej osoby. Tak więc w końcu postanowiłam przeprowadzić losowanie, a pomogli mi w tym moi nowi asystenci, Bolek i Lolek :-)

Książkę otrzyma Joanna Kaczmarek.

Gratuluję Joasiu i mam nadzieję, że spełni ona Twoje oczekiwania.
Proszę o kontakt mailowy i podanie danych do wysyłki.
(Bez obaw, dostaniesz nowiutki egzemplarz bez odcisków kocich łapek ;-)

Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział i zachęcam do śledzenia bloga, kto wie, może znów nadarzy się podobna okazja.

Poza tym przypominam, że książkę możecie kupić w wielu księgarniach, a zamawiając ją u mnie na blogu pomagacie fundacji VIVA. Od każdego sprzedanego tutaj egzemplarza przekażę fundacji 2,00 zł.




You Might Also Like

5 Komentarzy

  1. Gratuluję, jednak nie ukrywam, że troszkę mi się smutno zrobiło po ogłoszeniu wyników.. buuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Nie ukrywam jednak, że mi się nieco smutno zrobiło po ogłoszeniu wyników...buuu Bolek i Lolek są za to zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)Wysłałam wiadomość na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asystenci niezastąpieni :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń